SELECT LANGUAGE

NORVEÇ İŞ İLANLARI

NORVEÇ İŞ İLANLARI VE VATANDAŞIMIZIN DURUMU

Norveç' e işçi alımı ile ilgili sitemizde yayımladığımız araştırma yazı dizimize, siz değerli müdavimlerimizden yoğun bir ilgi ve talep gelmiştir. Toplumumuzun doğru bilgilere kısa sürede ulaşması için hassas bir tempoda çalıştığımızı bir kez daha yinelemekte fayda görüyoruz ve yazılarımızı mimleme yaptığımız başka bir web sitesinde Norveç İş İlanlarına çeşitli kesimden insanımızın yaptığı yorumları sizlerle paylaşmak istiyoruz.
Vatandaşlarımızın yapmış olduğu bu yorumlar bizleri bazen güldürmüş bazen ise içimizi burkmuştur. Birazdan okuyacağınız bu satırlarda nasırlı eller ve tertemiz yüreklerle yazılmış, hortumcu ve soygunculara inat, amacı helal bir lokma ekmeğinin peşinde olan insanımızın daha iyi bir yaşam sağlamak uğruna yazdığı umut dünyasından kopup gelmiş duygu ve istekleri okuyacaksınız. Bu satırları sizlerle paylaşmamazlık bizim için olmaz diye düşündük ve yapılan yorumları hiç bir değişiklik yapmadan yayımlamayı uygun gördük. İşte daha önce yayımladığımız haberin linki ve yapılan yorumlar:
*Slm. Ben Ömer DAĞ Boluda'yım şuan. Eğer Norveç'teki iş hakkında bilgi verirseniz sevinirim tel 05466201350
*Slm ben Medeni ben iş arıyorum yurt dışında eğer iş imkanı varsa bana yardımcı olmanızı isterim elektrik işi yaparım adrs med-yar@hotmail.com tel 05362882072
*Slm ben Norveç'te iş istiyorum. İnşaat, alçı, boya ustasıyım. 01.04.1975 doğumluyum tel:05436792808 e-mail:kral.58.5@hotmail.com adres:fatih mh. hayri sığırcı cad. no:273 Sivas/Merkez
*Halit Aktaş e sınıfı ehliyetim var her türlü araç kullanırım iş arıyorum 05377112640
*Profesyonel argon kaynakcısıyım Pakistan Karaçide bir buçuk yıl çalıştım Irak' ta çalıştım. Sizinle çalışmak istiyorum 05397995596
*Ben Hakkari'den İsa Dara Norveç'te verilen iş imkanlarından yararlanmak istiyorum tel:05453649182
*Meslek yüksek okul makine bölümü mezunuyum Norveç iş ilanından yararlanmak istiyorum mail :asumantopaklar@hotmail.comtel: 536-732-78-10
*Slm ben Norveç'te iş arıyorum mesleğim kaynakçı her türlü kaynak, oksijen kesim, özellikle makina ve çelik çatı kontrüksiyon işinde becerikliyimdir. Adres Yıldırım Bursa. Numaram 05459431984
*İzzet Turalı. Kaynakçı olarak Norveç'te calısmak ıstıyorum tel:05379799460 msn:degirmentepe81@hotmail.com
*Reşat Akdağ. Her türlü kaynak işi yapabilirim. Norveç'in şirketlerinde yer almak istiyorum tel:05357190017
*Slm Ben Yakup 23 yasında genc dinamik biriyim bende Norvec'te çalışmak istiyorum kabul buyururlarsa. 05384457804
*Slm arkadaşlar. Ben 23 yasındayım. Ne iş olsa yaparım. tel.05384727725 saygılar.
*Ben İdris. İnşaat kalfalığı belgem+bilgisayar sertifikam var. Sizinle çalışmayı çok isterim. tlf.05436770575
*Slm bende gitmek istiyorum. Ticaret lisesi mezunuyum bilgisayar işletmenlik sertifikam var. Muhasebe işinde çalışıorum b sınıfı ehliyetim var crayz_veysel@hotmail.com
*Ben Selçuk Üniversitesi halkla ilişkiler mezunuyum idari işler konusunda deneyim sahibiyim reklam,tanıtım,halkla ilişkiler,idari yönetim benim işim. Norveç'te çalışmaya adayım gulay_donder@hotmail.com
*Slm ben 18 yasındayım bılgısayar programcılıgı alanında cıkraklık yapıyorum Norvec fırmalarında yer almak ıstıyorum Norveç'te calışmak istıyorum ceza_259_@hotmail.com
*Adım Mehmet. Elektronık mühendisiyim her türlü makina endüstiyel makina işleri yapabilirim Norveç çalışmaya adayım. lexmark_4582@hotmail.com 05468732346
*Mrb. Ben Sedat. Çelik uzeri calişiyorum ve iyi bir maaş almak istiyorum. Bana ulaşmak isterseniz tel no 05392409558
*Adım Abdullah Demir. Ben alçı boya ustasıyım. Norvec'e çalışmaya adayım. alex996_@hotmail.com 0545.306.84.73 / 08/02/1988
*Merhaba adım MURAT yaş 22 mesleğim DİŞ PROTEZ TEKNİSYENİ mesleki diplomom var şuan diş protez laboravatuarında çalışmaktayım NORVEÇTE ÇALIŞMAK İSTİYORUM ilgililerin dikatine TL:05467147316 İŞ TEL:02242208731 muratsaci-1986@hotmail.com
*
*
Yorumların orjinali ve devamı için lütfen tıklayınız : İlgili Web Sayfası Saygılarımızla: Pasaportall Ekibi



10 yorum:

Adsız dedi ki...

hakikaten ilginç ve dokunaklı...inci bayar/ankara

yakup dedi ki...

merhaba ben yakup 23 yasındayım ortaokul mezunuyum eğer kabul ederseniz seve seve çalışırım... 05384457804

Adsız dedi ki...

Merhaba kuafor salonlarinin dikkatine!Kalifiye bir manikur pedikur elemaniyim.Cok prsipli ve saygin bir elamanim.NOrvecte calismak istiyorum.
40 yasinda bir bayinim.
ananasmert@hotmail.com
Resim isterseniz gondere bilirim.
TESEKUREDERIM...

Adsız dedi ki...

Merhaba kuafor salonlarinin dikkatine!Kalifiye bir manikur pedikur elemaniyim.Cok prsipli ve saygin bir elamanim.NOrvecte calismak istiyorum.
ananasmert@hotmail.com
Resim isterseniz gondere bilirim.
TESEKUREDERIM...

Adsız dedi ki...

Merhaba kuafor salonlarinin dikkatine!Kalifiye bir manikur pedikur elemaniyim.Cok prsipli ve saygin bir BAYANIM.ISVECTE calismak istiyorum.
ananasmert@hotmail.com
Resim isterseniz gondere bilirim.
ISTANBUL
TESEKUREDERIM...

Adsız dedi ki...

slm ezgi bn 18 yaşındayım marmara üniversitesinden bilgisayar ve ingilizce sertifikalarım vr bnde norveçte çalışmak isitiyorum kabul ederseniz sevinirim yokboylebirguzelqhotmail.com

Adsız dedi ki...

elektorık dukkanım var ve norvecde ıs arıyorum dukkanı kapatım

alvenn dedi ki...

slm ben sabri 20 yaşındayım. resturant'da garsonum. ne iş olursa yaparım. bnde norveçte çalışmak isitiyorum kabul ederseniz . aynstaynali_001@hotmail.com. tel.05399480227

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Ben Sedat 14 sene kırtasiye sektorunde,toptan-perakende mağazalarında yönetici olarak, muhasebe biriminde butce ve mali analiz uzmanı olarak yurt ıcınde 90 subesı olan fırmada ve yurt dısında moskova dakı toptan ve perakende magazalarının acılısında calıstım. Meslek lisesinden ve askeri okuldan elektrik ve elektronik teknisyenliği mesleğim var. Bu mesleklerden herhangi birinde Norveç te calısabilirim. İlgililere duyurulur. saygılar.
cep: 0 543 7651940

Unknown dedi ki...

Merhaba Ömer iş makinaları tamircisiyim (hidrolik ve mekanik ustasıyım)9 yıllık yurt dışı tecrübem var 2027 yılına kadar pasaportumun süresi var norveçte çalışmak istiyorum telefon numaram 0543 861 9149

Pasaportall Rss' den Bak

***---SAYIN ZİYARETÇİLERİMİZ! P A S A P O R T A L L LİNK SEKMELERİNDE YER ALMAK İSTİYORSANIZ İLETİŞİM BÖLÜMÜNDEN İRTİBATA GEÇİNİZ.---*** HER TÜRLÜ DUYURU VE İLANINIZI VEREBİLİRSİNİZ.AYRINTILAR KISAYOL BAŞLIĞINDAKİ "REKLAM SATIN AL" SEKMESİNDEDİR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.