SELECT LANGUAGE

BANKALAR 20 BİN ELEMAN ALACAK


Şubeleşme çalışmalarına yurt genelinde devam eden bankaların bu yıl içerisinde 20 bin eleman alacağı haberleri hızla yayılıyor. Sizler için yaptığımız araştırma neticesinde bazı bankaların bünyesine katmayı düşündüğü eleman sayılarının ne olacağını tespit ettik. Aşağıdaki tabloda bankaların yıl içerisinde kaç personel alacağı görülmekle birlikte ilgili bankalara iş başvurusu yapmanız için bankalara ait web sayfa adreslerini verdik. Umarız herkes gönlüne göre bir iş bulur. Bol şanslar diliyoruz.

.


Yapı Kredi Bankası :3000

Akbank :2700

Garanti Bankası :2600

Ziraat Bankası :2500

Hsbc Bank :1700

Deniz Bank :1500

Fortis Bank :1560

Vakıf Bank :1000

Finans Bank :1750

ING Bank Türkiye :650

Şekerbank :650

.


BANKALARA AİT WEB SAYFALARINDAN BAŞVURU YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar bu işe nası başvura bilrim bana kim yardım cı olucak GÜVENLİK işi istiyorum bulamıyorum lütfen iş arıyorum

Pasaportall Rss' den Bak

***---SAYIN ZİYARETÇİLERİMİZ! P A S A P O R T A L L LİNK SEKMELERİNDE YER ALMAK İSTİYORSANIZ İLETİŞİM BÖLÜMÜNDEN İRTİBATA GEÇİNİZ.---*** HER TÜRLÜ DUYURU VE İLANINIZI VEREBİLİRSİNİZ.AYRINTILAR KISAYOL BAŞLIĞINDAKİ "REKLAM SATIN AL" SEKMESİNDEDİR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.