SELECT LANGUAGE

AKBANK İŞ BAŞVURUSU


AKBANK AŞAĞIDAKİ BÖLÜMLERDE GÖREVLENDİRMEK ÜZRE PERSONEL ALIMI YAPACAKTIR. BAŞVURU İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ


GECE VARDİYASI ÇAĞRI MERKEZİ YETKİLİSİ
İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu

Çağrı Merkezi Yetkilisi
İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu

İK İşe Alım Yönetici Yardımcısı
İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu

İnsan Kaynakları Yönetici Adayı
İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu

Prakende Bankacılık Sistem Geliştirme Uzmanı
İstanbul Avrupaİstanbul Anadolu

Prakende Krediler ve Operasyon Yönetici Adayı
İstanbul Anadoluİstanbul Avrupa

Bölge İnsan Kaynakları Yöneticileri
KonyaKayseriEskişehirDiyarbakırİstanbul Avrupaİstanbul Anadolu

Hazine ve Yatırım Bank. Sistem Geliştirme Uzmanı
İstanbul Anadoluİstanbul Avrupa

Gişe Yetkilisi (Zile-Turhal-Merzifon-Çorum)
TokatAmasya

TEST UZMANI / YETKİLİSİ

15 yorum:

Adsız dedi ki...

gaziosman paşa üniversitesi turhal meslek yüksek okulu muhasebe bölümü 2.sınıf öğrencisiyim veticaret lisesi mezunu olduğum içinde bana büyük bir getirisi olduğunu düşünüyorum.lise stajımı garanti bankası güngören şb. yaptım üniversite stajımıda esenler büyükşehir belediyesinde yapıyorum ingilizce kursuna gidiyorum ve pazarlama ve staj konusunda kendime güveniyorum...Seneye sizle çalışma imkanım nedir şimdiden çok tşkr.İ.Ç.

Adsız dedi ki...

Merhaba
15.07.1986 İstanbul Şişli doğumluyum. Güner Akın Yabancı Dil Ağırlıklı lisede eğitimimi tamamladım. 2007-2008 öğretim yılında Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesi Muhasebe bölümünden mezun oldum. Üniversite stajımı bir bakır firmasında tamamladım. ETA SQL,Micronom bilgisayar programlarını kullanıyorum. Akbankta görev almaktan memnun olurum. İyi günler.

Adsız dedi ki...

slm ben 1986 doğumluyum.bu sene süleyman demirel ünv. myo işletmeden mezun oldum.anadolu lilsesi çıkışlıyım.açık öğretin 3.sınıf işletmeden devam edicem.stajımı tamamladım.bankanızda çalışmak isterim bana bilgi verebilirsiniz?

Adsız dedi ki...

selam
1988 yozgat dogumluyum.2008cumhuriyet üniversitesi bankacılık bölümü mezunuyum.Stajımı halk bankasında yaptım.çalışmayı seven azimli biriyim.Bankacılık meslegini çok seviyorum.Amacım bankacılık mesleginde kariyer sahibi olmak.bankanızın herhangi bir bölümünde çalışmayı çok isterim.Şimdiden çok teşekkürler.bilgi verirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

MERHABA
1988 bakırköy doğumluyum sakarya üniversitesi muhasebe bölümünden mezun oldum ve açıköğretimden işletme okuyorum. bankacılık mesleğiyle uğraşmak belli bir kariyere sahip olmak istiyorum azimli ve çalışkan birisiyim. sizinle devamlı olarak çalışma imkanım var mı? şimdiden çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

arkadaşalar yorumlarda kopya çekmeyeelim:)

Adsız dedi ki...

SLM.ben konya selçuk üniv.büro yönetimi ve sekreterlik 2007-2008 eğitim öğretim dönemi mezunuyum.bu 2yıl boyunca stajlarımı bitirdim.bankanızda çaloşmayı cok hemde cok istiyorum başarılı olacagıma inanıyorum hedefim yüksek ama ufaktan baslatıp ilerlemek istiyorum.daha önce 2004yılı kpss girdim 74 puan aldım2006kpss ye girdim 76 puan aldım.bu yıl tekrar girecegim.okadar sabırsızlanıyorumki tüm ilanlarınıza 1 haft önce basvurdum.1 hafta boyunca pc basından ayrılmadım sizden bir cvp bekliyorum olumlu olmasını cok istiyorum umarım olur.tesekkürler...

Adsız dedi ki...

MERHABA
1986 doğumluyum.küçükçekmece'de
ailemle birlikte yaşıyorum.Yldızteknik üniv. myo mezunuyum.Lise stajımı Denizbank'ta, ünv.stajımı da muhasebe bürosunda tamamladım.Açıköğretim 3.sınıftan devam ediyorum.Eğer uygun görülürse bankanızda görev almak istiyorum. cv'mi insan kaynakları bölümüne bırakmış bulunmaktayım.

kadir dedi ki...

merhaba 02.03.1982 adıyaman dogumluyum mersinde ikamet etmekteyim eskişehir açık ögretim fakültesi muhasebe blm. ögrencisiyim silahlı özel güvenlik belgesi sahibiyim boy:1.79 kilo:80 2 yıllık güüvenlik tecrübesine sahibim ak bankta çalışmaktan mutluluk duyarım iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

dtcjhhmmerhaba ben saadet ticaret lisesi bankacılık bölümü ilk mezunlardanım.ayrıca halkla ilişkiler y.o.mezunuyum. bir yıl bilgisayar programlama kurslarına katıldım. bankanızda görev almak çalışmak istiyorum.

Adsız dedi ki...

18.05.1986 istanbul dogumluyum.bakırköy sabri çalışkan lisesi mezunuyum.Açıköğretim fakültesi iktisat bölümü 4.sınıf öğrencisiyim.2 kur ingilizce bitirdim.Akbankta çalışmak istiyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba ben 21 yaşında önlisans halkla ilişkiler mezunu bir bayanım.3 yıldır; animatörlük ,dj lık ,yurt dışında çocuk bakıcılığı ,öğretmenlik tezgahtarlık gibi işlerde çalıştım.Şimdide bankanızın çağrı merkezlerinde çalışmak istiyorum

Adsız dedi ki...

merhaba ben 21 yaşında önlisans halkla ilişkiler mezunu bir bayanım.3 yıldır; animatörlük ,dj lık ,yurt dışında çocuk bakıcılığı ,öğretmenlik ,tezgahtarlık gibi işlerde çalıştım.Şimdide bankanızın çağrı merkezlerinde çalışmak istiyorum mail adresım vildan-acilan-57@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ben tolga ıskenderun tıcaret lısesı ogrencısıyım seneye stajım var bolumum bılgısayarlı muhasebe derslerımdede basarılıyım staj yapmak ıstıyorum eger dusunursenız benım masıl adresım tolga_soner_242424@hıotmail.com beklıyorum ıyı calısmalar

Adsız dedi ki...

Meraba,
02.08.1987 İstanbul dogumluyum.Anadolu Ünv.Acıkögretim Fakültesi Maliye Bölümü 3.sınıf ögrencisiyim.Windows XP,Word,PowerPoint,İnternet ve Ofis araclarını kullanmaya donanımlıyım.Özel Net Bim Bilgisayar Muhasebe ve İngilizce Egitim Merkezinden sertifikam bulunmaktadır.Öğrenimim devam ederken kendimi geliştirmek için Akbank'ta staj yapmak isiyorum.Şimdiden cok tesekkürler.İyi çalısmalar.
e-mail:pretty__rock@hotmail.com

Pasaportall Rss' den Bak

***---SAYIN ZİYARETÇİLERİMİZ! P A S A P O R T A L L LİNK SEKMELERİNDE YER ALMAK İSTİYORSANIZ İLETİŞİM BÖLÜMÜNDEN İRTİBATA GEÇİNİZ.---*** HER TÜRLÜ DUYURU VE İLANINIZI VEREBİLİRSİNİZ.AYRINTILAR KISAYOL BAŞLIĞINDAKİ "REKLAM SATIN AL" SEKMESİNDEDİR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.